Kaip gauti vaizdo pamokos nari. Darbo pradžia su „OneNote“ bloknotu pedagogams: Personalo vadovo žinynas

Kaip mano personalo nariai gali atidaryti personalo bloknotą? Individualizuota švietimo programa IŠP — kai kurios mokyklos svarsto galimybę naudoti asmeninius personalo narių bloknotus svarbiai mokinio IŠP informacijai fiksuoti. Vertinimas — personalo vadovai gali fiksuoti ir bendrinti asmeninius atsiliepimus bei vertinimo informaciją personalo nario bloknote.

Kaitos lentelė — kai kurios mokymo įstaigos naudoja šią naują, bendromis jėgomis palaikomą priemonę mokinių rezultatų svyravimams stebėti per mokslo metus.

  1. Dažnai užduodami klausimai apie „OneNote“ bloknotą pedagogams - OneNote
  2. Mano penis su amziumi sumazejo dydzio

Tarpklasinio pamokų plano kūrimas — kai kurios mokyklos sukuria bloknotą pedagogams konkrečiai klasei ir visos mokyklos mastu įgyvendina pamokų ir ugdymo planus. Turinio biblioteka Strategijos ir procedūros — saugokite svarbią informaciją, pvz. Datos ir galutiniai terminai — saitai, klijuojamos pastabos, kalendoriai, galutiniai terminai, užduotys — viską galite laikyti bendroje, visiems prieinamoje erdvėje.

Asmeninis personalo nario bloknotas puikiai tinka profesinio tobulėjimo planams ir atsiliepimams fiksuoti ir personalo vadovo atsiliepimams rinkti ir juos apibendrinti.

Vaizdo kameros mokyklų klasėse: ar reikia?

Užduočių atlikimui galime labai nesiplėsti, juolab EMA ir Eduka suteikia interaktyvias pratybas, kurios įtraukia mokinius, leidžia mokytojui sekti atlikimą. Visgi offline režimu. Realiu laiku atlikinėti savarankiškas užduotis būtų didelė prabanga, juolab įvertinus, kad įžangai ir grįžtamajai informacijai susirinkti reikės gerokai daugiau laiko, nei paprastai klasėje. Galbūt išimtis būtų mokytojo atliekama pavyzdinė užduotis kartu su mokiniais.

Refleksijai ir grįžtamajam ryšiui apie visą pamoką susirinkti puikiai tiks IT priemonės. Ką praradome, ko nebeliko? Taip, vertinimui nebeliko vietos. Matyt jį pilnai keičia įsivertinimas ir interaktyvių užduočių ar pratybų rezultatas, kurį mokinys gauna čia ir dabar be mokytojo dalyvavimo. Atviriems klausimams, kaip ir vaizdams analizuoti vis dar reikės mokytojo vertinimo.

Techninė dalis. Yra daug telekonferencijų platformų su įvairiomis galimybėmis.

Geometrinė progresija

Esminės dalys: grupinis vaizdo skambutis, lentos ar skaidrių rodymas, vartotojų valdymas. G-Suite siūlo Hangout, o gera alternatyva būtų Zoom.

Privalumas, galima pokalbių kambarį suskaldyti į mažus kambariukus, pvz duoti užduotį atlikti porose. Praktinės idėjos. Dirbti su mokinių realiu laiku bus didelis iššūkis. Gal galima skelti klasę per pusę?

Bent jau pasitreniruoti su mažesniu dalyvių skaičiumi. Kadangi sunku sukurti interaktyvų ryšį kelis kartus bent 3: įžangoje, pasitikrinimui po dėstymo ir pabaigojetai galbūt verta pamoką skelti į 2. Kaip gauti vaizdo pamokos nari — tik naujos temos dėstymas, antroje — tik kartojimas.

Tuomet užteks 2 sesijų pamokoje interaktyviai pabendrauti su kone kiekvienu mokiniu. Offline arba pamoka nesinchroniškai. Interaktyvumas suteikia nuostabią galimybę, pasirinkti pačiam mokymosi laiką bei tempą. Juk galima atsukti ir dar kartą paklausyti sunkiau suprantamą temos dalį bei prie jos grįžti vėliau, kad ir susidūrus su sunkumu užduotyje. Mokytojui kyla dar didesnis iššūkis dėl ryšio palaikymo ir vadovavimo procesui.

Teks paleisti kontrolę… Ir pasikliauti tikėjimu mokiniu bei spragas užpildyti nebe mokytojo-vadovo, o mokytojo-pagalbininko rolėje. Personalo posėdžiai, komitetai, klasės posėdžiai, katedros arba profesionaliojo mokymosi bendruomenės PMB.

Iniciatyvos — planuokite mokymo įstaigos iniciatyvas bendromis jėgomis ir kurkite mokymo įstaigos tobulinimo arba lėšų rinkimo planus.

Dažnai užduodami klausimai apie „OneNote“ bloknotą pedagogams

Tarpklasinio pamokų plano kūrimas — kai kurios mokyklos sukuria personalo bloknotą konkrečiai klasei ir visos mokyklos mastu įgyvendina pamokų ir ugdymo planus. Turinio biblioteka Strategijos ir procedūros — saugokite svarbią informaciją, pvz.

Datos ir galutiniai terminai — saitai, klijuojamos pastabos, kalendoriai, galutiniai terminai, užduotys — viską galite laikyti bendroje, visiems prieinamoje erdvėje. Minėta išlyga, kad reikėtų ne tiesioginiai vaizdą transliuoti per tėvams skirtą elektroninę sistemą, kaip diskusijoje siūlė temos autoriai, o jį įrašyti.

Sugrupuoti galima ir dažniausius argumentus prieš kameras klasėse. Kai kuriems tėvams tai primena persekiojimą arba sekimą kaip sovietinio saugumo KGB laikais, o ne disciplinos diegimą.

Antra, tai esą galėtų pabloginti mokinių ir mokytojų emocinę būklę, saviraišką, jie jaustųsi kaip kalėjime. Trečia, stebint pamokas gali būti pažeistos vaikų ar mokytojų, kaip darbuotojų, teisės. Gali net provokuoti Švietimo ir mokslo ministerijos Komunikacijos skyriaus atsiųstame temos komentare rašoma, kad kameros klasėse gali apsunkinti ugdymo procesą, o mokinių ir mokytojų elgesį nustato vidaus taisyklės.

Nuotolinę mokyklą kurkime kartu

Tai apsunkintų ugdymo procesą, jautresniems mokiniams nuolatinis stebėjimas gali sukelti nereikalingą įtampą, o konfliktiškiems mokiniams tai gali būti net provokacija, skatinanti nederamai elgtis.

Ministerija pabrėžia, kad jokiais atvejais nereikia atskleisti asmeninės informacijos nepažįstamiems asmenims: elektroninio pašto adreso, telefono numerio, namų adreso, tėvų kontaktų.

Visais atvejais naudinga pasikalbėti su tėvais, kitais žmonėmis, kuriais pasitikima. Dera ir užstoti nuskriaustą vaiką, bendraamžį — parašyti jį palaikantį komentarą.

Patyčios, internetas.