Nariu dydziai mato

Pečeliūno pataisas dėl aštuonių parlamentarų įtraukimo į projektą ir opozicijai parėmus Seimo narių rentas. Tai yra nuolatinis procesas. Esu įsitikinęs, kad Lietuvos profsąjungoms taip pat yra reikalinga savo organizacijos vizija idėja , kuri atspindėtų esamą situaciją darbo rinkoje ir visuomenėje bei sugebėtų pritraukti į profsąjungas savo interesais pasirūpinti norinčius žmones.

Tyrimas pateikė išvadas, kad mokestinė našta taptų nepakeliama transporto įmonėms, tad ja neišvengiamai tektų dalytis su vairuotojais. Apklausa buvo atlikta tarp daugiau kaip Lietuvos transporto įmonių ir vairuotojų. Išvados atėmė žadą — visų jų veikla taptų nuostolinga įvedus naujus mokesčius. Vidutinio dydžio įmonės vietoje tūkst.

Komentarze

EUR dabar gaunamo pelno patirtų apie Nariu dydziai mato tūkst. Šiuo metu tarptautinių reisų vairuotojų gaunamas atlygis be mokesčių vidutiniškai siekia Eur. Didesnę dalį šios sumos sudaro dienpinigiai. Ten ir privalomasis vilkikų draudimas yra per pusę pigesnis nei Lietuvoje.

Tolimųjų reisų vairuotojų pajamos Lietuvos vežėjų sąjungos duomenimis, šiuo metu mūsų šalies tarptautinio transporto įmonėse dirba apie 30 tūkst.

Lietuvos piliečių ir 46 tūkst. Į klausimą kas nutiktų jų pajamoms, padidinus pagrindinę apmokestinamą atlyginimo dalį, 57 proc. Tuo pačiu menkesnės būtų ir gaunamos bendrosios pajamos.

Dainius Paukštė, migracijos klausimų ekspertas m.

Mūsų piliečių gretose 49,6 proc. Kiek didesnes socialines garantijas, bet mažesnes pajamas sutiktų gauti 50,4 proc.

Account Options

Įmonių Nariu dydziai mato iš Lietuvos Vežėjams prakalbus apie įmonių pasitraukimą iš rinkos, daugiau nei 40 proc. Bemaž ketvirtis respondentų pažymėjo, kad tokiu atveju keistų profesiją, nes turi kitą išsilavinimą, o 22,7 proc.

Vairuotojų klausta ir apie tai, kiek laiko per mėnesį jie vidutiniškai praleidžia namie ir kiek jo norėtų turėti, jei gautų galimybę. Penktadalis vairuotojų pareiškė, kad jų labai netenkina reta viešnagė namie ir 39 proc.

Tačiau 40 proc.

Pasak A. Kondrusevičiaus, transporto bendrovėms pasitraukus į kitas šalis vairuotojai vis rečiau išvystų namus. Kiek prarastų valstybės biudžetas? Rimantas Puronas, Lietuvos vežėjų sąjungos prezidentas skaičiuoja, kad vežėjų pajamos stipriai sumenko dėl didelės tarptautinės konkurencijos.

Statistikos departamento duomenimis m. Anot jo, premilinariais skaičiavimais pasitraukus transporto įmonėms, Lietuvos biudžetas prarastų daugiau kaip milijardą eurų mokesčių.

Gauk nemokamą RINKŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Vien įsigyjant dyzeliną Lietuvoje pernai sumokėta mln. Eur akcizo mokesčių, kurių daugiau nei pusė tenka tarptautiniams vežėjams. Apie 45 mln.

Jie sugrįžta iš Seimo: ką veiks toliau? Liesys, A. Skardžius, P. Čimbaras ir I.

Eur surenkama kelių vinječių mokesčio, o darbuotojų ir kiti mokesčiai sudaro dar bent kelis šimtus milijonų eurų. Lietuvos BVP, kodėl norima atimti jo konkurencingumą populistiniais sprendimais?

Mother Goose A Go-Go (1966) FULL MOVIE

INFO nuotr.