Greitai padidinti nari namuose. Kaip padidinti narį vyrą - Maral Gel

Kai kuriems tai nerūpi, bet asmeniškai, kaip ir daugelis, tai mane jaudina. Privalumas senųjų receptų yra natūralių sudedamųjų dalių, naudojamų augimo procese varpos. Tokiu atveju nustoja veikti priekinės pilvo sienos raumenys, mažėja dubens raumenų elastingumas. Kitas jautrumo padidinimo būdas yra specialių tepalų naudojimas..

Dabar pagal tradicijas kiekvieną programos elementą atskleisime atskirai. Sėklidžių masažas Nieko iš esmės naujo. Pradėkite treniruotę su sėklidžių masažu.

Jelking. Kaip tai veikia?

Galbūt užteks 2—3 minučių. Narys sušyla garu Vėlgi niekas nesikeičia. Sušildykite garus stiklainyje virš karšto vandens. Ir atsiminkite saugos priemones. Leiskite 10—15 minučių sušilti. Tempimas Kraujagyslių pratimų ciklo metu tempimas yra parengiamasis.

Potenciją stiprinantys receptai

Ištieskite varpą, kad į jį tilptų daugiau kraujo. Greitai padidinti nari namuose padidins kraujagyslių pratimų efektyvumą. Jums nereikia atlikti išplėstinių pratimų, atlikti paprastą sukibimą skirtingomis kryptimis. Leiskite 10 minučių ištempti.

Greitai padidinti nari namuose Nario su dydziu nuotrauka

Apie šį pratimą taip pat rašiau ankstesniame straipsnyje. Atminkite, kad pirmosios minutės neturėtų būti traukiamos stipriai, palaipsniui didinant tempimo jėgą.

Straipsniai

Ir nepamirškite naudoti sportinę magneziją, kad pagerintumėte sukibimą ir padidintumėte tempimo tempą. Želė Kraujagyslių mankštos cikle želė yra labai svarbi. Tai yra vienas pagrindinių pratimų. Taip pat želė paruoškite savo penis rimtesniems pratimams.

Kaip padidinti narys namų sąlygomis - Titan Gel

Pirmieji žandikaulio pasikartojimai nėra per stiprūs, palaipsniui didinkite jėgą, o iki ojo pakartojimo padarykite žandikaulį maksimalia galia. Tačiau pirmąją savaitę želė neturėtumėte pasiekti Greitai padidinti nari namuose galios - tai kupina traumų.

Be to, kai jūsų penis pripranta prie apkrovos, po savaitės ar dviejų jūs galite padaryti drebučius su maksimaliu stiprumu.

Greitai padidinti nari namuose Padidejes narys pagal si metoda

Atlikite pakartojimų, kiekvienam pakartojimui skirkite 3 sekundes. Jelq metu turėtumėte jausti, kaip kraujas liejasi iš varpos vidaus, krūvis turėtų būti didelis!

Greitai padidinti nari namuose Kaip padidinti nari 11 metu

Julija Tai yra naujas pratimas. Jis yra gana galingas ir verta jį įtraukti į programą tik po dviejų ar trijų savaičių nuo kraujagyslių mankštos ciklo pradžios. Paimkite gerą rankeną pačioje apačioje.

Kaip padidinti varpą namuose - Sultys June

Rankena stipresnė nei su žele. Stenkitės kuo daugiau kraujo nuvesti į varpos veleną.

Priminimas \

Norėdami tai padaryti, nugręžkite, tai yra, sumažinkite raumenis. Narių spaudimas didės. Šioje padėtyje palaikykite s.

Video: Ezopo Blog'as - Kaip pagerinti savo sveikatą su gydančiomis varlėmis Kambo 2021, Birželis

Pajudinkite rankeną šiek tiek daugiau į priekį. Dabar tavo rankena bus gaidžio viduryje. Gerai užfiksuokite dar sekundžių. Atleidę rankeną, padarykite keletą lengvų žvakidžių, kad normalizuotumėte kraujotaką. Taigi, važiuodami vienu žingsniu, Julija užtruks vieną minutę.

Greitai padidinti nari namuose Kokie dydziai yra suns narys

Pratimas atliekamas be tepimo, fiksavimas atliekamas kaip sausa želė. Atlikite 3—5 rinkinius Julijos. Laikui bėgant, po mėnesio, jūs galite padidinti požiūrio laiką, sutrumpindami jį iki 2—3 minučių, ir atlikti daugiau artėjimų.

Kurio metodo rezultatas yra patikimesnis?

Tačiau dar nepersistenkite. Tarp Julijos požiūrių būtinai padarykite lengvą želė. Jis turi tokį pavadinimą, nes pratimo esmė yra sumažinta iki laikino kraujo užrakinimo varpos kamiene. Principas yra panašus į Julijos, tačiau yra didelių skirtumų.

Greitai padidinti nari namuose Kaip narys gali buti padidintas 14 cm

Medžiaga iš pelės kilimėlio minkšti kilimėliai yra puiki. Jums reikės cm ilgio audinio juostelės, jei audinys yra plonas, tada pasiimkite dvigubai ilgiau. Audinio plotis yra cm Taigi, sandariai apvyniokite varpos pagrindą audinio juostele. Audinys ar kita tinkama medžiaga turėtų sudaryti mažą sluoksnį, kad mankštos metu nepajustumėte skausmo.